Sun King Ryoriya (Robertson Walk)

60%
5 votes
2 reviews
Helpful review
Visited recently

Information

Address
#01-14/15, Robertson Walk, 11 Unity Street, 237995
Asian, Beer, Chinese, Fusion, Japanese, Taiwanese, Wines
+65 68365633

Mon - Sun: 18:00 - 22:30

Sun King Ryoriya serves Chinese cuisine prepared with Japanese cooking techniques. Some of its specialties include braised pork rice, gyoza and fried rice.

Latest Review for Sun King Ryoriya

Overall RatingBased on 2 reviews
Food/Drink2.5
Value1.5
Ambience1
Service1
Most helpful review:

Horrible staff attitude

Food/Drink 2| Value 1| Ambience 1| Service 1
Total Review: 1

First the staff placed a wrong order, but I accepted it because I thought the food would be wasted.
 Second I found a bug (those small ones in the vegetable) in my dish so I informed the staff. He didn't even speak a word, just brought the dish back to the kitchen. After 10minutes , other staff came back with freshly re-cooked dish with smaller portion, and told me" because you already ate a lot, I made the smaller portion. (But I will still charge original price )"
 
 They all didn't say "sorry for our mistake" or "sorry for the bug in your dish". Their attitude is horrible.

Was this review helpful to you? YesNo
The management of Sun King Ryoriya responded to this review:
26 Oct 2015
Dear customer, We are sincerely apologised for the terrible service and attitude of our service staffs! We have clarified and confirmed our mistakes. Understood that our shop manager has apologised and removed the charges after received the complaint. We truely understand your unhappiness and spoiled your dinning mood. We are sorry whatever been done. We are not in the position to collect your any payment on that incident and hope to refund you as the official apologised from us. You may contact our shop manager or myself for the refund. Once again, we apologised for all inconvenient caused.

Horrific service that scars you for life!

Food/Drink 3| Value 2| Ambience 1| Service 1
Total Review: 1

I visited the restaurant last Saturday (28 July) afternoon at about 1.50 pm and requested for a table for 2. A Chinese waitress came to receive me and informed me that the last order was 2.15pm. Seeing that there was still sufficient time to order and finish my food, I did not let the time constraint deter me from devouring my favorite bowl of noodles.

As I was about to sit down, the waitress gestured me to sit outside (maybe because they would be closing soon). After insisting to sit indoors due to the heatwave outside, they relented and proceed to take my order.

Come 2.15pm, they already shut off half of the lighting in the restaurant. As me and my companion are the only ones left in the restaurant, we hastened our bites so as to not inconvenience the service staff. However, at 2.30pm, the same Chinese waitress came over to our table and rudely told us in mandarin, 'Can you eat faster?'! Imagine my horror! I was just trying to have a good lunch but I have never felt so unwelcome and offended. I am a frequent visitor of this restaurant but this bad taste in my mouth will forever ruin whatever appetite I have for your food!

Was this review helpful to you? YesNo

Add to List

Create New List
Create